Nuffnang Ads

Monday 21 April 2014

BARANG KAHWIN PRE LOVED FOR SALE =)

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..selesai sudah semua majlis pihak saya & pihak lelaki.. Untuk majlis akad & sanding hari tu, saya tempah semua baju & beli aksesori sendiri.. Beli yang murah-murah je sebab saya rasa lagi murah dari sewa kat butik. Sekarang majlis dah selesai, saya nak let go item-item tu dengan harga yang of course la murahhhh =) Antara item yang saya nak let go..


Tanjak + samping + bengkung - Ni saya beli baru online ari tu. Warna hitam + gold. Husband pakai sekali saja masa majlis sanding. Nak let go RM 80 include pos.  RM 65 INCLUDE POS.





Veil 1- Warna gold. Kain jenis net ye. Ada sequin(betol x ni) + beads kecik2. Pun pakai sekali saja masa sanding. Nak let go RM 50 include pos.  SOLD!


*nampak detail tak? ni je gambar yang paling jelas.he.

* panjang nya pulak kalau ikut ketinggian saya yg memang petite (145) macam tu la rupanya bila pakai.

SOLD.TQ.

Veil 2 - Warna coral peach. Kain chiffon + lace kat bahagian kepala ye =) Yang ni dulu tempah sekali ngan baju.tapi nak jual veil ni je ya.Oh ya, veil ni leh pakai cam halfmoon shawl jugak tau. Tak semestinya macam pakai veil je.hehe. Nak let go RM 40 include pos.
*kat bahagian atas kepala ada lace.

* saiz lebih kurang macam halfmoon biasa.


Dulang kerawang plastic - Dulang ni ada 5 pcs.. Warna putih, sesuai tuk letak atas bantal hantaran. Nak let go RM 45 untuk 5 pcs include pos. -SOLD- TQ.







Kalau ada yang berminat dengan item-item yang kat atas, emel kat mayrahmay8789@gmail.com.  Atau boleh komen kat bawah, tinggalkan emel / hp number ye? Kalau beli lebih dari 1 item boleh nego lagi . Harga di atas termasuk kos pos saya dari Sarawak ye. So kalau ada buyer dari Sarawak jugak, saya akan kurangkan la sikit harga sebab kos pos lagi kecik.=)TQ!


* psst, kat sini pun ada peplum comel nak let go =) PEPLUM COMEL + MURAH
PRE LOVED WEDDING ITEM MURAH


9 comments:

Shafizah Man said...

Best ya, tapi blum decide nak warna apa lg ni tuk mjlis nnt. Huhu

Unknown said...

hehe.xpe.survey2 dulu awal2 =)

areinazlan.blogspot said...

Wah!!!bgs la awk..pape pn,tahniah ye dh mjdi seorg istri..awk nikah bpe ari bulan ri2??

Unknown said...

nikah 29 mac =) hehe.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
kado ulang tahun said...

wow keren.

Anonymous said...

veil.ada lagi tak 0174845873

Unknown said...

anon : msih ada lg..sy da sms kt num awk..

Anonymous said...

Ada lg x set sampin tu