Nuffnang Ads

Sunday, 20 October 2013

KALENDAR CUTI SEKOLAH 2014.

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..Akhirnya keluar jugak kalendar ni..Dari bulan September tunggu sebab banyak yang cakap akan keluar on 15 September..Tapi tunggu punya tunggu tak keluar jugak sampai Oktober. Risau sebab nak tetapkan tarikh kahwin kena tunggu kalendar ni keluar..Sekarang lega sangat-sangat..Dah dapat pun tarikh & dah booking dewan untuk majlis sanding nanti=) Alhamdulillah..Doakan urusan saya & keluarga dipermudahkan ye.. Amin=) Ni kalendar cuti sekolah untuk rujukan semua..Bole la rancang nak pergi bercuti untuk keluarga masing-masing nanti..


*klik untuk lebih jelas=)


*klik untuk lebih jelas=)

p/s : my big day will be on March.Inshaa Allah ;) Moga semua urusan dipermudahkan Ya Allah & murahkan lagi rezeki Bride to Be yang bajet ni =) AMIN..

10 comments:

Qira said...

hi, salam kenal :)

btw, saya pun tertunggu kalender 2014 untuk tetapkan tarikh. haha. sama la kita :)

Humairah Jimat said...

wsalam..=) tu la...lama da tgu sbb target nk bt mjlis bln 3..alhamdulillah da klua..awk bride to be jgk ye?jom join club ni..
http://jalinan-cintaku.blogspot.com/2013/10/bride-to-be-malaysia-club.html

arein azlan said...

Salam kenal...
sme la kte..ain pnye tetggu2 kalendr thn dpn nk tgk cti sek..tp ri2 dh tjmpe kalendr kt online so trus dcide tarikh..awk cdg tarikh kahwin bpe hb?

Humairah Jimat said...

Ssalam arein=)insyaAllah hjg bln mac=)huhu..arein pulak?

arein azlan said...

Ain pnye majls inshaALLAH 22.3.14..start cti sekolah..jempt dtg ye..

Humairah Jimat said...

insyaAllah..jaoh dr sarawak ni..=) he.
sya 29=)jmput dtg jgk ye..mana tau sminggu lpas kawen nnti honeymoon ke sarawak;p

arein azlan said...

hehe...perancgn cik tunang ain nk g kk...kat sana pe je yg best ye?tak tau sgt la...

Humairah Jimat said...

kat kuching ok jgk ain..sbb bnyk tmpt leh lwt..=)

arein azlan said...

owh...ok...tq...nnti kene survey la gak mane tmpt yg best..huhu!!

Humairah Jimat said...

orite!selamat membuat persiapan kawen=)