Nuffnang Ads

Tuesday 28 January 2014

Real Friends!

Assalamualaikum..


Betol tak? Kalau bagi orang macam saya memang 100% true! Kalau saya baru kenal someone, memang saya agak lambat mesra & akan jadi lebih pendiam. I'm not sombong. Just shy dengan strangers / orang yang baru kenal. I'm not the type of person yang terus mesra bila kenal. Biasanya saya ambik masa sebelum jadi the normal me ( outgoing + insane) Mana yang baru kenal saya memang assumed saya jenis quiet + shy + kurang mesra. Sangat tak betol ok! =) It takes time untuk saya betol-betol selesa with someone. Tapi once saya dah biasa, haaaa.. Habes laaaa.. 

Selalunya kan memang real friends sahaja yang betol-betol kenal kita. Betol tak? Nak tau ciri-ciri real friends?? Diorang akan terima kita seadanya. Tak kira la masa susah/senang. Masa kita pemalu ataupun jadi gila!=p  Yang bole buatkan kita gelak even da buat benda paling memalukan. Yang takkan berubah walaupun dah lama tak jumpa. The one yang will be happy for your happiness. Yang akan sedih bila kita down. Had one? Jaga la hubungan tu baik-baik =) 
Love u bestfriend =) You know who you are.


No comments: