Nuffnang Ads

Monday 27 May 2013

POS YANG TAK BERAPA NAK LAJU.

Assalamualaikum.

Nak dijadikan cerita, 2-3 minggu lepas saya ada order baju dari satu online shop.Da sampai nanti buat review ek..Ok.Baju ni siap last week, jadi online shop ni poskan on 22 Mei 2013 iaitu Rabu lepas. Tapi oleh kerana pos dari semenanjung ke sarawak makan masa 2 hari pakai POS YANG X BERAPA NAK LAJU TU, & kena pulak 24 Mei 2013 (Jumaat) adalah cuti labour day, maka, barang saya tadi bercuti & bermalam jugaklah dekat ofis tu..

Saya cek tracking number, barang memang da sampai Sibu pun on 23 Mei (Khamis). Xtau la napa x deliver jugak.Maybe barang baru sampai Sibu masa tu. Jadi saya expect memang barang tu akan dihantar on Monday, means TODAY 27 Mei. Dari pagi tadi saya cek tracking number tengok2 pukul 10.25 da attempting delivery..

So, saya memang confident la akan received parcel by today. Tunggu punya tunggu sampai pukul 5.30 x nampak jugak batang hidung cik abang pos x brapa laju tu.Saya rasa kureng berpuas hati da tunggu seharian kat pejabat tapi barang x sampai jugak. Sampai je kat umah tadi pukul 6.15 camtu saya cek balik tracking number dan kat situ cakap.............................

UNABLE TO DELIVER THE ITEM DUE TO ADDRESSEE REQUESTED LATER DELIVERY

TIDAK DAPAT MENGHANTAR BARANGAN TERSEBUT KERANA PENERIMA MEMINTA PENGHANTARAN KEMUDIAN.

 *Click 

Bila masa pulak saya request penghantaran kemudiannn????OMG.Sangat menguji kesabaran.Dari 22 Mei saya tunggu parcel sampai. On 27 Mei diorang bole cakap saya request penghantaran kemudian sedangkan saya tunggu sepanjang hari kat pejabat xde pun muka Cik Abang Pos X Berapa Laju ni muncul!Hope esok diorang akan hantar barang tu. *GRRRRRRRRR





No comments: