Nuffnang Ads

Monday, 3 August 2015

4 months ++

Assalamualaikum..

Little Husna's progress.13.3.2015.


Husna masa genap 4 bulan hari tu.

Setakat ni makin nakal. Makin manja. Kalau dulu tak boleh cium. Marah. Sekarang kalau kena cium sengih2 dia. Dah boleh meniarap masa umur 3 bulan ++. Tapi sampai sekarang belum dapat pusing balik sendiri. Menjerit dia bila dah letih.


Muka masa praktis niarap tapi gagal. Seminggu jugak dia cuba pusingkan badan tapi tak dapat.
 Pastu dapat pusing tapi tangan kiri pulak masih kena tindih. Belum expert lagi. Usaha lagi Husna.
Akhirnya berjaya! So sekarang sambung praktis nak pusing balik pulak masih tak reti.

Layan gambar je lah ya.









Anak abah. Manja sangat kalau dengan abah.

Moga terus membesar dengan sihat, kuat, cerdik, rajin, solehah.. Aamin..





3 comments:

misz sheyla said...

eee..pau sgt pipi tu..geram nk gigit

lia ummiirfan said...

bam bamnya husna... :))
salam perkenalan mairah.. :))

mairah mairah said...

SALAM kenal =) skrg dah slim ckit husna lepas demam =(