Nuffnang Ads

Tuesday 11 June 2013

PRE LOVED !

Assalamualaikum..

Baru-baru ni saya ada beli sepasang baju dari kedai online..Free size..Selalunya kalau free size memang saya x dapat pakai sebab saya kecik amat. Tapiiii kerana baju tu sangat menarik, saya turutkan hati & nafsu yang nak sangat kat baju tu, saya akhirnya beli jugak dengan harga RM 75.00 termasuk pos.. Malangnya, bila baju tu sampai, saya try, baju tu memang besarrrr untuk saya yang petite ni..jadi, saya nak let go dengan harga yang sama..Memang x pakai lagi, kecuali untuk cuba ari tu...Saiz bahu baju ni 15 inci..


Ok. Fesyen baju, exactly macam ni. Tapi corak & warna yang saya punya lain sikit. Warna saya hijau turqoise macam petronas tu sikit. 

Sori, gambar x bagus.he. Ok, ni warna baju yang saya punya & corak kain nya. Design baju & kain macam gambar 1st.


Baju ni pulak da berapa bulan beli tapi x pakai pun *-* beli dengan harga RM 35.00, nak let go RM 25 sahaja sehelai termasuk pos.



Yang ni pulak wedges by Check..Saiz 36, tapi saiz 36 ni kecik dari biasa.Sama macam saiz 35. Beli & pakai sekali sahaja. Lepas tu wedges ni terperap dalam almari kasut je sampai sekarang.Condition memang masih tiptop sebab memang pakai sekali je -_-.Membazir betol.Harga beli RM59. Nak let go RM 35 include pos..

Kalau ada yang berkenan, bole email kat mini_meyrah87@yahoo.com.










No comments: