Nuffnang Ads

Tuesday 16 June 2015

ZALIA TOP LACE MAXI DRESS FOR SALE

ASSALAMUALAIKUM

Dengan dukacita nya nak let go dress ni sebab besar sangat untuk saya. Biasa pakai XS, TAPI sebab suka sangat baju ni beli jugak saiz S. Masa tu XS da habis. Malangnya saiz S wayyy to big untuk saya. 

Nak let go murah sikit. Saya beli kat Zalora last week.Kat situ RM 155. Cuba pakai sekali sahaja untuk cek muat atau tak. Pastu memang tak pakai dah. Masih ada label/tag kat baju.

HARGA JUAL : RM 150 INCLUDE POS
Kalau ambik by hand will reduce price. Saya dari Sibu sarawak.

WARNA : NAVY WITH SILVER LACE TOP
Baju ni memang sangat cantek! Sayangnya saya kecik sangat =(
DETAIL SIZE S :
Sleeve Length 43.2cm x Bust circumference 89cm x Waist circumference 73.6cm x Hip circumference 132cm x Hem circumference 279.4cm x Length 149.9cm




So kalau ada yang berminat please emel kat saya mini_meyrah87@yahoo.com
Thank you =)


No comments: