Nuffnang Ads

Thursday 7 January 2016

POSLAJU YANG MAKIN LAMBAT!

SERVICE POSLAJU MAKIN TERUK.WORST!

Tahu kan saya memang suka shopping online. Tapi yang buatkan jadi terbantut nak beli online bukan sebab seller tak dipercayai. Tapi sebab POS YANG NAMA NYA LAJU TAPI SERVIS TAK MELAMBANGKAN NAMA DIORANG.

Sekarang saya tengok POSLAJU yang paling LAMBATT. Skynet, Gdex pun dah improve servis kat sini. Tapi entah kenapa POSLAJU ni mundur pulak. MOHON MAAF KALAU ADA YANG TERASA. Please improve your service. Customer bayar mahal sebab nak servis cepat. Kalau lambat better pakai yang murah. Hari ni dah hari ke 4 barang tak sampai-sampai. Tracking pulak dari semalam sama jerr consignment dispatch out from transit office?? Jauhnya la kan transit tu.

Call pulak PPL ada 3 nombor, ajaibnya 3 3 tak berjawab. Yang 1st try call pulak di angkat tapi pastu hang down balik. APAKAH??? Call lagi no kedua, engage memanjang. Call no 3 tak berjawab jugak. Saya pun kerja. Semua orang ada tanggungjawab. Please buat amanah tu. Kalau barang seringgit dua tak kisah. Harap-harap barang tu sampaila dengan selamat kat tangan saya.

Siapa-siapa yang terlibat, mohon jalankan tugas betul-betul. Janganla buat customer hilang kepercayaan. Moga semua orang yang bekerja, bekerja la dengan amanah. Kalau dah ramai sangat yang marah, cakap benda yang tak elok, jadinya tak elok jugak. 


5 comments:

Yvonne Iman Rasyidah said...

Salam sis, sorry lari tajuk.
Macam ni, saya baru cek result temuduga SPA 27/12/15 & saya berjaya dlm temuduga. Masa sis lapor diri dulu, adakah org yg sama2 sis sudah berkahwin tp ditempatkan di semenanjung? Saya org sabah, sudah berkahwin & masih menunggu surat dari SPA & dari jabatan.

Unknown said...

wsalam yvonne =)ttg tu saya tak berapa pasti sebab last year kita org 5 org bawah kementerian asas tani..masa tu hanya saya sorang yg dh kawen antara kami berlima.2 org smenanjung(dpt putrajaya), 1 org sabah (dpt tawau kalau x silap) & 2 org srwk tmsok saya.(yg sorg dpt kt putrajaya & saya dpt srawak) kbetulan jugak masa tu sy tengah mgandung & tdapat kekosongan d sarawak, jd rezeki memihak kpd sy memandangkn sy yg plg perlu dekat dgn fmly. 1 tips nk pesan awal2 bawak sekali surat mohon ditempatkan di ___________ (tmpt awak nk)masukkan sebab2 knapa..hope blh mbantu =)

Yvonne Iman Rasyidah said...

Ohh macam tu ka? Alahai.. Sy belum pregnant lagi ni.. Mesti kena ada sebab yang kukuh kan? Alaaa.. Sis, ada FB ka? Kalau ada add sy Yvonne Felicianus. Banyak mau ditanya ni hehe

Karikatur Terbang said...
This comment has been removed by the author.
Karikatur Terbang said...

Akhirnya barang awak sampai tak? Huehuehue, saya track pon tulis mcm tu jugak.. Tak sampai² lagi :3