Nuffnang Ads

Thursday 16 January 2014

Saya nak RM 300.00 Ang Pow daripada Nile.com.my

Assalamualaikum..

Firstly nak say sorry pada mana-mana yang dah terbaca entry asal saya tentang giveaway ni.Untuk makluman, ada kesilapan dalam tatacara nak join giveaway ni seperti dalam entry asal saya.Cewah. So, hari ni saya nak buat pembetulan dalam penyertaan saya setelah dimaklumkan pihak Nile.com.my

Sekarang Nile.com.my mengadakan giveaway ni sempena Chinese New Year. Hadiah -hadiah yang ditawarkan adalah...Drum rolllllll =)

2 lucky winner akan dapat RM 300 setiap seorang
4 lucky winner akan dapat RM 100 setiap seorang

Best kan hadiahnya?? Waa..Kalau la saya menjadi salah seorang lucky winner tu nanti, mestila nak guna duit angpow tu untuk shopping online kat Nile.com.my! Sebab before ni selalu je add barang kat favourite, tapi nak membeli nya asyik tertangguh. Al maklum la sekarang duit banyak mengalir ke arah persiapan majlis nanti. So kalau ada rezeki dapat Angpow nanti, boleh la yang dalam MY FAVOURITE tu berpindah dekat CART ;) InsyaAllah.. Hope ada rezeki.AMIN..



Giveaway ni tamat pada 21 Januari 2014 pukul 12 pm ye. Jadi sempat lagi nak join. Keputusan akan diumumkan dekat http://www.nile.com.my/page.php?cd=87 pada 23 Januari 2014 jam 2.30 petang =)

Nak join jugak? Ni cara nya =)
1. Buat entry : Saya nak RM 300 Angpow daripada Nile.com.my
2. Masukkan banner macam yang saya letak kat atas dan linkkan banner dekat http://www.nile.com.my/page.php?cd=76.
3. Lepas tu nyatakan apa yang korang akan buat dengan duit angpow tu kalau rezeki korang menang nanti =)
4. Lastly, emelkan dekat give_away@nile.com.my : NAMA PENUH, BLOGLINK & HP NUMBER

-GOOD LUCK-


2 comments:

Unknown said...

good luck awak!

Unknown said...

TQ faezah!ada prubahan kat entry ni =)